کارگاه تخصصی "تربیت فرزند" برای مادران منطقه ملکش بجنورد برگزار شد
کارگاه تخصصي "تربيت فرزند" براي مادران منطقه ملکش بجنورد برگزار شد
به همت کانون سلمان فارسی و برای نخستین بار؛

کارگاه تخصصی "تربیت فرزند" برای مادران منطقه ملکش بجنورد برگزار شد

مادران منطقه ملکش بجنورد با مباحث تخصصي "تربيت فرزند" و شيوه هاي ارتباطي با فرزندان نوجوان آشنا شدند.
شناسه خبر : 52734 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های  فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع "تربیت فرزند"  عصر شنبه 13 آبان،  در منطقه ملکش از مناطق حاشیه و کم برخوردار بجنورد به همت کانون "سلمان فارسی" مسجد فاطمه الزهراسلام الله علیها، برنامه ریزی و اجرا شد.

 

«فاطمه حسینی حافظ»، از مشاوران خانواده و طلاب حوزه علمیه در این کارگاه مطالب آموزشی خود را با موضوع همسرداری مؤمنانه  آغاز کرد و از این منظر و رابطه والدین  به مسئله فرهنگی تربیتی نوجوانان پرداخت.

 

وی تبیین مسئله حیاء را مورد توجه قرار داد و به ارزش های فرهنگی آن در تربیت فرزندان پرداخت.

حسینی حافظ، پس از طرح مسائل اجتماعی و اخلاقی اثرگذار، مطالب خود را به موضوع دوست یابی نوجوانان مرتبط کرد و گفت: اگر می خواهیم نوجوانان در دوره نوجوانانی که دوره حساسی به شمار می رود راه درست را پیدا کند و بپیماید به او باید کمک کنیم تا دوست خوب پیدا کند و داشتن دوست به حل بسیاری مشکلات کمک می کند.

 

کارگاه آموزشی " زندگی پویا" از طرح های تدوین شده و اجرایی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی است که با هدف آموزش مهارت های زندگی شامل  آگاهی های قبل از ازدواج، تربیت فرزند، سواد رسانه  و مهارت های زندگی با همکاری کانون های مساجد استان در مناطق شهری و روستایی اجرا می شود. که در فصل جدید با تبیین سبک زندگی اسلامی به قوت برنامه ریزی و برگزار می شود.

 

پایان/